2018 מקודשת 2018
  • انتاج اصلي
  • موسيقى
إشترك
twitter
facebook
בכורה עולמית ליצירה החדשה של החצוצרן אבישי כהן ומאסטרים הודים הפקת מקור - מיוחד למקודשת


 

בין הבמות הגדולות ביותר של ניו יורק ולונדון לניהול מוסיקלי של פסטיבל הג'אז של ירושלים החצוצרן אבישי כהן מחפש ומוצא משמעות, השראה ושלווה דווקא על החופים של גואה, שם הוא נמצא עם משפחתו לאחרונה. יצירתו החדשה והמסקרנת מפגישה בין כל העולמות שיוצרים את עולמו ומשלבת בטבעיות בין הג'אז העשיר והמסעיר לבין המסורת הקלאסית העתיקה של המוסיקה ההודית.

אל ההרכב הקבוע של כהן, אחד החברים הבולטים ביותר בחונטת הג'אזיסטים הישראלים שכבשו את ניו יורק, חוברים שלושה מאסטרים הודים, שכל אחד מהם הוא נצר לשושלות מכובדות של מוסיקאים, ויחד הם יוצרים יצירה שמחברת קצוות ומגשרת על הבדלים ופערים.

לצד החצוצרה, הפסנתר, הבאס והתופים יככבו על הבמה הקסומה של ימקא הסראנגי (כלי קשת עתיק מצפון הודו), הבנסורי (חליל הבמבוק המסורתי) וכמובן הטאבלות (כלי ההקשה המזוהים כל כך עם המוזיקה ההודית הקלאסית). האנסמבל כולו יצלול יחד להתבוננות מעמיקה, לעתים מהורהרת ולעתים אנרגטית, בתמות של חמלה, הכלה וקבלה. המדיטציות, מושג השגור בתרבות ההודית וגם בסצינת הג'אז - יבואו לידי ביטוי במפגש המרתק בין יוצרים מרקעים שונים וממקומות מרוחקים שחוגגים יחד את אהבת המוסיקה ואת אהבת האדם.


אבישי כהן - חצוצרה
Sabir Khan - Sarangi
Rakesh Chaurasia - Bansuri
Satyajit Talwalkar - Percussion
יונתן אבישי - פסנתר
ברק מורי - בס
זיו רביץ - תופים



قاعة الرياضة في جمعية الشبان المسييحية - القدس