פרויקט הקטלוגים

2015 נקודת מגע
  • تجريبي
  • غير مصنف
  • انتاج اصلي
  • موسيقى
  • عرض
  • انتصابة
إشترك
twitter
facebook


הקטלוגים הישנים של המוזיאון יצאו מהמחסן והפכו ליצירות חדשות

לכל תערוכה יש קטלוג. אסופה של צילומים, מילים והגיגים השופכים אור ומלווים את המוצג במוזיאון. במחסנים האלמותיים של מוזיאון ישראל ספונים להם קטלוגים. המון קטלוגים, שמספרים את מה שכבר לא מוצג על הקירות. שלושה יוצרים מתחומים שונים באו להתבונן על הקטלוגים שהיו ולרקוח מהם יצירה חדשה. התוצאה הוצגה במקומות שונים ברחבי המוזיאון.

מוסיקה מקטלוג
היוצרת, המלחינה והמוסיקאית מאיה בלזיצמן כתבה יצירה מוזיקלית חדשה שמבוססת על המילים, הדימויים והמחשבות הנמצאים בתוך הקטלוגים. שמענו כיצד צ'לו אחד מכיל עשרות תערוכות שונות שהועלו כאן.

גברים מרוקנים תוכן
לאורך כל הלילה, עשרה גברים ישבו ליד שולחן. על השולחן הונחו קטלוגים של אמנות ישראלית. הגברים רוקנו אותם מתוכן ויזואלי. קילפו את הדימויים ויצרו מהם אריג חדש. מאחוריהם, בשקט עוצמתי, נולד לו קיר חדש לערב אחד בלבד. על הקיר הוצגה עבודת קולאז' פנורמי של האמן שי זילברמן. הצופים הוזמנו לצפות בקולאז' הדומם ובזה הרוחש הנארג לנד עיניהם מחדש

משתתפים: נדב אייזנר, נמרוד איוניר, מאוריסיו אינהורן, יהונתן פרנצוס, גור קיטאי, יונתן שטרן נוביצקי, אמיר אליעד, רעי רביב, אמיתי קורן, ניב הרשקוביץ

רה-אורגניזציה
מסע טריפי באנימציה אל קרביהם של מאות הקטלוגים שהפיק מוזיאון ישראל בחמישים שנותיו.
​כלות מאפגניסטן, טקסטים מפוזרים, פרפרים, מנורות, פרסומות לסיגריות, אברי גוף וריבועים של צבע הם רק חלק מהעולם המופלא שיצרו אסנת ולד, ריקרדו ורדסחיים ומורן סומר במיוחד לערב הזה. מסע קולנועי שהביט לא רק על האמנות שאנחנו רואים, אלא על האופן שלנו להתבונן בה.



מוזיאון ישראל