2011 עונת התרבות בירושלים
  • على قدميك
  • موسيقى
إشترك
twitter
facebook
זיגי מארלי, Easy Star All Stars ומרתון הופעות אנרגטי ומרגש


Road to Zion  היא שרשרת מוזיקלית משכרת חושים באוויר הפתוח של גן סאקר – שיירה של כוכבים בראשות אייקון הרגאיי זיגי מארלי, במרתון הופעות אנרגטי שירושלים טרם ידעה כמותו.

 

בכל בוקר, במשך אלפי שנים ובהרבה מאוד שפות, אנשים חולמים-כותבים- יוצרים את ירושלים. ציון, איליה קפיטולינה, יבוס או איך שלא תקראו לה, זוכה על בסיס יומי לכמות מרשימה ואיכותית של יצירה מגוונת. Road to Zion מבקש לגעת ביצירה מיוחדת זו תוך התמקדות במוסיקאים מהארץ ומהעולם, ומזמין את הקהל מרחבי הארץ לעלות לירושלים ולהנות מיום גדוש במוסיקה וחברים באוויר ההרים הפתוח.

 

אווירת הפסטיבל תתחיל כבר בשעות אחר הצהריים עם סאונד סיסטם ושלל דוכנים מושקעים ותימשך עם ההופעות של Easy Star All Stars וכמובן, ההדליינר: זיגי מארלי.

 

הערב המיוחד הזה כולל גם הפקה חד פעמית ומרגשת: אמנים שרים על Zion - יובל בנאי, קרולינה, מוקי, יעל דקלבאום, רמי דנוך (צלילי העוד), סאבו ועוד בביצועים חד פעמיים לשירים על Zion. המשתתפים התבקשו להתחבר למהות של Zion עבורם ולבחור שיר אהוב. המנהל המוזיקלי של ההפקה הוא שלומי אלון (הדג נחש), שגם מתארח באלבומם האחרון של ה-Easy Star All Stars.

 

הלילה לא יסתיים בגן סאקר. Road to Zion גאה להציג את  Night Shift,בילוי ירושלמי לילי שישלים את החוויה: רוכשי כרטיס להופעות יוכלו ליהנות מבילוי לילי חינמי במרכז העיר. כרטיס הכניסה לאירוע יקנה קופון, ו-1500 הראשונים ייהנו מארוחות ליליות וים דרינקים במגוון המסעדות, הברים ובתי הקפה בעיר שיהיו פתוחים כל הלילה. 

 

מנהל אמנותי, עונת התרבות בירושלים: איתי מאוטנר

 

בשיתוף שוקי וייס וכרמי וורטמן



גן סאקר