מסיבת אזניות בשקט מוחלט

2011 נקודת מגע
  • على قدميك
  • انتاج اصلي
  • موسيقى
إشترك
twitter
facebook


מסיבות אוזניות (Wi Party) כבר כבשו את העולם כולו, אבל אין כמו מסיבה עם 1000 אוזניות על מרפסת העיר, לצד הפסל המרהיב של אניש קאפור "היפוך העולם ירושלים". בעקבות ההצלחה ב2010 נערכה מסיבה במתכונת דומה, והפעם התמהיל המוצלח הורכב ממוזיקה בעריכת די ג'יי רוני ורטהיימר (88fm), מהמצאות של אמן הווידאו רם מצא, ממחווה של קבוצת המאיירים Broken Fingaz לוויליאם קנטרידג' וממפגשים על סיגריה עם יובל מסקין.



צילומים: אלדד רפאלי ואוסקר אבוש

רוני ורטהיימר - יוצר, שדרן ועורך ברדיו 88FM. הראש הייחודי שלו מספק מגוון שירותי מוסיקה עם נשמה, שורשים ושליטה בסגנונות רבים. בוגר לימודי תיאטרון ובעל עבר פעיל כשחקן. עורך ויועץ מוסיקלי לקונצרט khan el salaam בפסטיבל Montepulciano שנערך באיטליה, 2003. ערך והשתתף במופע Ostaggi di pace בתיאטרון סאן מיניאטו (San Miniato) וסאן רומנו (2006).


רם מצא – אמן וידאו. עוסק בעיקר בשילוב אודיו ווידאו בהופעות חיות. התחיל כבמאי בתחום הפרסומות ווידיאו קליפים ומתנסה בגבולות הטכניים והרעיוניים של הז'אנר (מצלמות על כלי נגינה ועוד).


Broken Fingaz - אמנים צעירים שפועלים בחיפה החל משנת 2001. עבודותיהם נמצאות בדרך כלל על קירות במקומות ציבוריים ברחובות. על אף שמרבית עבודתם מתבצעת ברחוב הם עוסקים גם בעיצוב כרזות, עבודות בגלריות ואנימציה. אצבעות שבורות הם KIP, UNGA ,DESO ,TANAT.


יובל מסקין - עורך תכניות תרבות בקול ישראל. בשנים האחרונות חוטא בהשתתפות בפרויקטים ניסיוניים: תיאטרון עכו – עם סמדר יערון ומוני יוסף, בהפקות של אריאל אפרים אשבל, בהפקות של נאוה פרנקל (הנוטה למות), ומופע היחיד שמועלה בשיתוף פעולה עם רועי נווה, "יובל מסקין מדבר ומעשן".

מוזיאון ישראל